Direktlänk till inlägg 18 april 2017

Vanlig vardag igen...

Av masinme - 18 april 2017 22:49

I dag har varit en dag när jag peppat mig själv fram... försökt ändra en massa felaktig info som ligger på nätet om mig redan när jag steg ur sängen, men det kräver vidare bekräftelser m.m vilket jag tyvärr inte har tiden att sitta med nu när jag jobbar och bara har korta raster.

  Men jag ska ta tag i alla bitarna så fort jag bara kan, för de stör mig!

Framför allt så borde det vara olagligt att lägga ut dylig info som företag på nätet utan att ha den säkert bekräftad!

 

Den här veckan är lite ångest på flera sätt, en är för jag har ju ända sedan jag flyttat hemmifrån varit den som älskar att fixa middagar och fester (gärna med teman) allt för att få ha trevligt med vänner.

  Och den här veckan har i många år varit en tradition att jag anordnar middag eller fest av något slag, men de senare åren har jag inte gjort det eftersom jag inte mått bra i mitt liv, nu är jag redo igen för middag eller fest, men det är så många runt om mig som mår dåligt,  andra har fullt upp på andra sätt, så i år har jag inte ordnat något heller.

  Vilket inte känns så bra just nu... skulle känts skönt med vänner runt om mig den dagen/kvällen, men jag tar en dag i taget.

 

I går gick jag över stan på kvällen trotts att det var folk ute fortfarande, vilket var ett stort steg för mig just nu, men så skönt!

  Var till en av mina vänner och spontanfikade, så härligt för det är ju så här jag var förut!

 

Känns som att jag har svårt att koncentrera mig på det jag skriver just nu så det får bli slut för i dag  

 

 

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av masinme - 14 maj 2017 23:30

Helgen har varit en mix av mycket.   I går var jag ute med en av mina vänninor efter jobbet, åt i solen och njöt, tog en sväng på marknaden som var minst sagt en besvikelse och snabbt avklarad. Så vi började leta efter fik men de hade redan stän...

Av masinme - 10 maj 2017 22:42

Japp lite så på lagom nivå försöker jag hålla mitt liv nu.   Jag mår fruktansvärt bra av att dagarna har riktigt ljus igen som börjar tidigt och håller i sig in på kvällen. Det var länge sedan jag kände att jag verkligen behövde det, men efter de...

Av masinme - 9 maj 2017 05:48

Solen gassar in genom fönstren det ser så fint och varmt ut, men tittar man ut mot de skuggiga områdena så ser man frosten och is på bilrutorna brr... tur att jag tog in balkongblommorna igår!   Jag är ju annars av teorin att de ska härdas, men när...

Av masinme - 8 maj 2017 09:09

Klockan är strax efter nio på morgonen och vi har redan hunnit ha, grått väder med blåst, regn, snö och just nu sol...   Men fredagens väder var en underbar försmak av sommar, man kunde sitta ute på balkongen på kvällen, det var var varmt och man b...

Av masinme - 1 maj 2017 12:55

Lördagen jobbade jag, var chaufför och var på middag sov dock ca tre timmar till söndagen...   Vaknade pigg tog en kaffe på balkongen och insåg att vädret var lite bättre än de lovat, var och handlade innan jag hämtade Ziva som inte ens ätit frukos...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards