Direktlänk till inlägg 27 april 2017

Godkväll

Av masinme - 27 april 2017 23:00

Redan torsdag...måndagen blev inte någon höjdar dag eller rättare sagt slutet på dagen...

  För några månder sedan skämtade jag och en vänn att han var min räddande ängel på jobbet, eftersom han flertalet ggr plingat och lyst upp min mobil precis när lyset (sensor aktiverat) gått i lokalen där jag jobbar ibland och jag stod då uppflugen på en hög stege i högklackat...

I måndags stod jag på en låg stege, iförd riktiga skor och kläder för den typen av arbete jag jobbade med då, lyset gick inte men jag fick mig en liten flygtur och blev tämligen chockad...

  Det knäppa är att jag har väll tyvärr genom åren varit med om betydligt värre saker och gjort mig illa men den här gången blev jag chockad över hur bra det gick och sedan kom tankarna på hur illa det kunde ha gått.

Kort och gott blev jag faktiskt just chockad, shoppade en sväng efter jobbet men när jag kom hem somnade jag på soffan direkt och dagen efter sov jag en hel massa från och till.

  Men på Onsdagen mådde jag bra igen. Tror inte att jag tagit åt mig så mycket av händelsen som jag gjorde om jag mått bra på måndagen ifrån början.

 

Onsdagen var däremot en kul dag, mådde bättre än på länge och överaskningar på jobbet kom under dagen i glad form... väntar med spänning ;)

 

Idag har jobbdagen flytit på och varit bra, shoppade innan jag begav mig mot hemstaden, hälsade på föräldrarna och den fyrbenta sötnosen innan jag åkte hem.

  Har försökt funderat lite på vad jag vill ut på i sommar... men så tråkigt att försöka planera något själv att jag inte kommit fram till något alls än...

  Så mina vänner sällskap och förslag är välkomna =)

 

Tiden har bara flygit iväg ikväll, så nu lär jag faktiskt bädda ner mig och koppla av med en bok så jag somnar i tid. För imorgon är det fredag med en hel del att ordna =)

 

 

 

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av masinme - 14 maj 2017 23:30

Helgen har varit en mix av mycket.   I går var jag ute med en av mina vänninor efter jobbet, åt i solen och njöt, tog en sväng på marknaden som var minst sagt en besvikelse och snabbt avklarad. Så vi började leta efter fik men de hade redan stän...

Av masinme - 10 maj 2017 22:42

Japp lite så på lagom nivå försöker jag hålla mitt liv nu.   Jag mår fruktansvärt bra av att dagarna har riktigt ljus igen som börjar tidigt och håller i sig in på kvällen. Det var länge sedan jag kände att jag verkligen behövde det, men efter de...

Av masinme - 9 maj 2017 05:48

Solen gassar in genom fönstren det ser så fint och varmt ut, men tittar man ut mot de skuggiga områdena så ser man frosten och is på bilrutorna brr... tur att jag tog in balkongblommorna igår!   Jag är ju annars av teorin att de ska härdas, men när...

Av masinme - 8 maj 2017 09:09

Klockan är strax efter nio på morgonen och vi har redan hunnit ha, grått väder med blåst, regn, snö och just nu sol...   Men fredagens väder var en underbar försmak av sommar, man kunde sitta ute på balkongen på kvällen, det var var varmt och man b...

Av masinme - 1 maj 2017 12:55

Lördagen jobbade jag, var chaufför och var på middag sov dock ca tre timmar till söndagen...   Vaknade pigg tog en kaffe på balkongen och insåg att vädret var lite bättre än de lovat, var och handlade innan jag hämtade Ziva som inte ens ätit frukos...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards