Direktlänk till inlägg 19 mars 2017

Soldränkt söndag med <ll repeat

Av masinme - 19 mars 2017 08:15

Godmorgon =)

Vilken härlig morgon, solen gassar, jag har fått vaknat med en pigg och glad känsla i kroppen, så härligt!

  Hade helst velat ut och tränat i morse, men nu var fyrbentingen hemma så det fick bli en promenad med lurarna i öronen och en av låtarna fick gå på repeat en hel del ,för den har jag vaknat med i huvudet några dagar nu.

 

Sedan hoppade jag in i bilen och åkte och köpte frukost bröd, det är lyx, när det är varmt och nybakt.

 Har ju inte så mycket frys utrymme så jag kan inte baka frukostbröd själv just nu, annars är ju direkt ur ugnen bland det aldra bästa.

 

Nu väntar jag mest på att mina grannar ska vakna till liv så jag kan få låta lite mera här hemma, symaskin, tvättmaskin, dammsugare och spotify.

  Plus att min hustomte ska komma med min träningscyckel, den kommer inte bli den vackraste synen i lägenheten men jag vägrar sälja den och den är förbannat skön att ha.

  Kanske man skulle plantera årets första blommor på balkongen också ? ;)

 

Nej nu ska jag sätta på kaffe och göra rent strykjärnet efter mitt misslyckande i veckan...

Njut denna härliga söndag! Kommer tillbaks framåt kvällen =)

 

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av masinme - 14 maj 2017 23:30

Helgen har varit en mix av mycket.   I går var jag ute med en av mina vänninor efter jobbet, åt i solen och njöt, tog en sväng på marknaden som var minst sagt en besvikelse och snabbt avklarad. Så vi började leta efter fik men de hade redan stän...

Av masinme - 10 maj 2017 22:42

Japp lite så på lagom nivå försöker jag hålla mitt liv nu.   Jag mår fruktansvärt bra av att dagarna har riktigt ljus igen som börjar tidigt och håller i sig in på kvällen. Det var länge sedan jag kände att jag verkligen behövde det, men efter de...

Av masinme - 9 maj 2017 05:48

Solen gassar in genom fönstren det ser så fint och varmt ut, men tittar man ut mot de skuggiga områdena så ser man frosten och is på bilrutorna brr... tur att jag tog in balkongblommorna igår!   Jag är ju annars av teorin att de ska härdas, men när...

Av masinme - 8 maj 2017 09:09

Klockan är strax efter nio på morgonen och vi har redan hunnit ha, grått väder med blåst, regn, snö och just nu sol...   Men fredagens väder var en underbar försmak av sommar, man kunde sitta ute på balkongen på kvällen, det var var varmt och man b...

Av masinme - 1 maj 2017 12:55

Lördagen jobbade jag, var chaufför och var på middag sov dock ca tre timmar till söndagen...   Vaknade pigg tog en kaffe på balkongen och insåg att vädret var lite bättre än de lovat, var och handlade innan jag hämtade Ziva som inte ens ätit frukos...

Ovido - Quiz & Flashcards