Alla inlägg den 1 maj 2017

Av masinme - 1 maj 2017 12:55

Lördagen jobbade jag, var chaufför och var på middag sov dock ca tre timmar till söndagen...

  Vaknade pigg tog en kaffe på balkongen och insåg att vädret var lite bättre än de lovat, var och handlade innan jag hämtade Ziva som inte ens ätit frukost när jag kom, hon är verkligen morgontrött livsnjutare!

  Sen blev det promenad i vårväder plockade lite hemma fler promenader god mat och samtal med vänner så tiden bara sprang iväg, i går kväll hade jag verkligen överenergi och skulle gladeligen ha gått en långpromenad eller varit ut. Men med smällare och Ziva hemma så blev det att fördriva tiden med annat.


I dag blev det frukost på balkongen i solen, en tur till handelsträdgården och fika med mrs C, tack för sällskapet och fika!

  Är helnöjd att jag fått tag på så många av blommorna jag letade efter redan =)

Var dock kaxig som jag fick äta upp, när telefoner ringde och pep, mrs C kollade sin och sa någon komentar om att man aldrig fick lugn och ro och jag säger kaxigt att jag har min i väskan med lurarna i så får jag vara ifred... bara det att min hade ringt och det var verkligen viktigt...

  Fick dåligt samvete när jag väl ringde upp och fick reda på vad det var, men samtidigt tänker jag att hade de ringt flera ggr hade jag ju ringt upp tidigare och det gick ju bra förr när man inte ständigt var anträffbar!? Jag hade ju faktiskt aldrig kunnat räknat ut det här samtalet...


Har lyssnat på en massa musik i helgen så himla skönt, jag kan lyssna på precis vad jag vill =)

  Nu står dagens mat i ugnen, nygräddade muffins på köksbänken och jag sitter på balkongen och skriver med en kaffe kopp! Det är kvalitets tid just nu.


Dags att ringa runt till släkten en sväng...


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards