Alla inlägg den 8 maj 2017

Av masinme - 8 maj 2017 09:09

Klockan är strax efter nio på morgonen och vi har redan hunnit ha, grått väder med blåst, regn, snö och just nu sol...

  Men fredagens väder var en underbar försmak av sommar, man kunde sitta ute på balkongen på kvällen, det var var varmt och man bara njöt!


Här om dagen ville jag absolut inte vara ledig i dag, men just nu känns det faktiskt ganska skönt!

 Jag har tvättstugan med sådant som behöver tumlas. Försöker lista saker som ska hämtas eller införskaffas. Ska snart gå igenom sommar garderoben, som jag skjutit på ett tag nu...

  Det är ju en hel del jag måste köpa till den.


Ska ringa facket och se till att jag betalar rätt avgift, byta ut flera kort med mitt gamla namn på och städa lite. Lista mera att göra saker tills nästa gång jag är ledig.


Helgen har varit lugn, min allergi har varit skit så jag har varit ganska trött.

  Har börjat planera sommaren men har en stor sak att ordna hundvakt till min sötnos i en månad när mamma och co är på semester... vilket skulle vara lättare om jag visste hur jag jobbar...

  Just nu skulle jag behöva boka en tid för synundersökning för glasögon och linser men kan inte ens göra det eftersom jag inte vet hur jag jobbar i slutet av månaden.


Nej nu ska jag sätta fart igen =)

Ha en bra måndag<3

 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards