Alla inlägg den 9 maj 2017

Av masinme - 9 maj 2017 05:48

Solen gassar in genom fönstren det ser så fint och varmt ut, men tittar man ut mot de skuggiga områdena så ser man frosten och is på bilrutorna brr... tur att jag tog in balkongblommorna igår!

  Jag är ju annars av teorin att de ska härdas, men när jag såg väderleks rapporten för natten som var och natten som kommer, så tänkte jag att jag vill inte chansa och blommorna inte överlever!


I går hann jag inte mycket av det jag skulle, men jag kände mig nöjd ändå.

  Listan på att göra saker växte dock...

Jag hade trevligt fikabesök igår, tack mrs A!

  I förrgår kväll tittade jag på vanlig tv för första gången sedan jag flyttade hit!

 I går kväll tänkte jag att jag skulle lyckas med det igen, bäddade i soffan för att riktigt mysa...det visade sig att det var inte många kanaler jag har! Jag måste kolla om det lilla utbudet verkligen stämmer.

  Så det blev ingen tv myskväll för mig, utan gav upp och bäddade ner mig i sängen med en bok.

 Sov dåligt i natt, har vaknat flera ggr... men jag lär nog skärpa mig med mina promenader igen, har bara inte riktigt orkat...


Nej nu är det dags att göra lite nytta igen innan jag sätter fart och tar mig till jobbet.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards