Alla inlägg den 14 maj 2017

Av masinme - 14 maj 2017 23:30

Helgen har varit en mix av mycket.

  I går var jag ute med en av mina vänninor efter jobbet, åt i solen och njöt, tog en sväng på marknaden som var minst sagt en besvikelse och snabbt avklarad.

Så vi började leta efter fik men de hade redan stängt så det blev en vända hem till mig och tina upp en påse med mina nya egenkomponerade muffins (med smak av vit choklad, utan att innehålla en gnutta av det ;)  )

  Hur som helst lika kul som vanligt bara att träffas!

 

Sedan fick jag för mig att jag faktiskt skulle vilja gå ut på kvällen, hade hundvakt, men till min förvåning så var alla borta! 

  Så jag hämtade sötnosen, fikade hos föräldrarna, åkte hem, myste men gick och la mig tidig, sov så skönt.

Vaknade tittade ut och jag förstod att det regnat, morgonpromenaden slutad med en dusch för den fyrbenta fröken, vilket inte var uppskattat...

 

Sedan har jag pysslat med tråkiga nyttiga saker på den där listan som inte är prio ett men faktiskt viktig, softat, gått någon mera vända.

  Funderat på varför jag envisas med att höra av mig till vissa, trotts att jag någonstans känner att de är inte inte intreserade av våran vänskap längre eller kanske nu, hur som helst måste jag sluta anstränga mig där...

 

Hade egenterligen saker att göra hemma men tillslut behövde jag komma ut på annat en stund så jag packade in mig och fyrbentingen i bilen och tog en liten shoppingtur av saker som står i mina listor.

  Blev fruktansvärt nöjd med dem, så glad att jag tänkt om lite i mina indredningsval på vissa ställen i lägenheten.

Vilket gjort att jag hittat nya lösningar på annat =)

 

Nej nu ska jag sussa, jobbardag i morgon igen =)

 

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards