Alla inlägg den 12 mars 2017

Av masinme - 12 mars 2017 09:02

Godmorgon!

Här har jag fått fyrbeningen ur sängen för en promenad under protester, hon är ingen morgon hund...

  Har drömt mardrömmar i natt vilket jag vet att det finns många anledningar till, eftersom jag har en hel del de närmsta dagarna som blir tufft och med dåliga minnen från bakåt i tiden, på så många sätt...

Men något possitivt de närmsta dagarna är att jag ska få träffa min styvson (låter så illa) för första gången sedan jag flyttade <3 det är jag fruktansvärt glad över !

 

Det andra possitiva är att jag (peppar, peppar) vaknade andra dagen i rad och känner att jag mår okej, efter att ha legat däckad i en vecka.

 

Jag fullkomligt älskar morgnar, oavsett om det betyder att njuta av en soluppgång, äta frukost med levande ljus med snö utanför fönstret eller i sängen med ett smattrande regn utanför, en riktig promenad tidigt där allt kanske fortfarande är relativt stilla och i stort sett tystnad, förutom djur och en och annan trafikant, eller lurarna fyllda av musik som ger mig energi och bara gå och se allt vakna.

  Något som också är ibland det skönaste som finns för kroppen att verkligen komma igång är morgonträning!

Min lista över mornar óch dess fördelar skulle kunna bli hur lång som helst... men i dag blev det inte ens mysfrukost trotts att det är söndag det står shopping och bullbak på listan att klara av innan jag ska fortsätta komma iordning här hemma.

 

Ha en härlig dag  

 

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards