Alla inlägg den 23 mars 2017

Av masinme - 23 mars 2017 20:45

I dag har tiden bara flygit fram.

  Vaknade i morse och årets allergi hade tydligen börjat för mig, så jag har propt i mig mediciner, som vanligt blivit jag trött av dem men jag vet ju att  blir bättre om någ veckor.

 

Har i varjefall attat mamma och ätit mat hos dem dagen, sedan åkte jag hem vilade en stund innan jag ÄNTLIGEN fick klart sista gardinerna i köket!

 

Sedan gjorde jag fusk pizza och bakade scones.

  I dag har jag fått bilen fixad igen som tur är, för jag har bilbesiktning på måndag och igår visade det sig att en glödlampa gått i ett av framlysena...

  Har fått tacka nej till fest och utekväll på lördag, í dag... men jag hoppas jag får följa med dem ut en annan gång för det vore verkligen jätte kul och jag behöver ju komma ut...

 

Men på söndag får jag förmodligen trevligt fika bök ivf =)  Det ser jag så fram emot!

  Längtar efter lite mera vårvärme nu utan blåst, vilket var idag även om våren ler sig fram ivf =)

 

Och inne har minna äppelkvistar börjat slå ut förfullt

  De kommer nog vara riktifina till påsk =)

Nej nu ska jag hoppa proppa i mig mera mediciner och krypa upp i soffan.

Ha en fortsatt bra kväll

 

 

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards