Alla inlägg den 14 mars 2017

Av masinme - 14 mars 2017 07:48

Godmorgon!

Gardin histrien drog ut på tiden och tillslut insåg jag att jag skulle inte hinna bli färdig i tid, så jag packade bara ihop allt för att fortsätta i dag, eftersom fyrbentingen ville göra annat och vi skulle få besök senare.

  Så i dag (peppar, peppar) hoppas jag att jag hinner sy klart och få upp gardinerna.

 

Det får ju inte vara för lungt i mitt liv, tid att verkligen landa hitta tillbaks till mig igen, i lugn och ro, det känns som att så får det inte vara! Så igår blev pappas operation tidigare lagd, han ska opereras i morgon och jag kan säga att oron kom tillbaks direkt efter hans förra långa sjukhusvända.

  Ändå vet jag att han har en suverän operationsläkare och all personal runt om, men jag vet ju också att allt inte beror på dem hur resultatet blir, oförutsedda saker händer, som inte är någons fel eller något man kan förutse... det är nu de jag är mest rädd för efter förra vändan.

 

I natt har jag mått skit rent utsagt så nu ska jag få känslan att släppa, det blir förmodligen en promenad om någon timme. Fröken på fyra ben sover fortfarande sött.

  På tal om sött så blev nougatglassen helt okej =) men nästa gång jag gör den kan jag nog göra om receptet ytterligare för nu blev den fruktansvärt mastig. Men det beror ju på vad man ska ha den till, är det någon desär där det bara ska vara en liten klick som bryter mot det övriga så då kan den vara perfekt nu.

 

Nej nu ska jag sätta fart på dagen, kommer tillbaks senare   

 

 

 

 

  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards